Jakkoli se už dosavadní cena akcií Tesly zdála být extrémně vysoká, jen za včerejší den se posunula o dalších 20 procent výše. Někteří analytici odhadují, že za další 4 roky bude jejich cena ještě desetkrát vyšší. (Petr Miler)
V podobných soubojích jsme zvyklí vídat trochu jiné stroje. Ale proč do něj nenasadit široce oblíbená auta, řekli si kolegové z Turecka a proti sobě postavili Škodu Karoq a Nissan Qashqai. (Petr Prokopec)
Nepříliš přátelsky se jmenuje i vypadá, přesto - nebo možná právě proto - po něm leckdo prahne. Jakožto ruská vojenská technika je na západě nedostupný, ale co jako běloruská? (Petr Prokopec)
Německé dálnice řidiče obvykle lákají pro svou neomezenou rychlost a velmi slušnou kvalitu, letos na jaře ale bude lepší se držet od nich dál. Do Evropy se začínají přesouvat američtí vojáci v rámci největšího cvičení za posledních 25 let. (Mirek Mazal)
Duster platí za nejlevnější auto svého druhu a nejen u nás se díky tomu stalo bestsellerem. Levné na provoz umí být též, podle Němců je ale třeba se vyvarovat příliš dlouhému vlastnictví. (Petr Prokopec)
Tatru 603 z podstaty nepoužívali úplně obyčejní lidé, povětšinou se ale nejednalo o světově známé osobnosti. V případě tohoto vozu ale o velmi slavném muži mluvit lze, byl jím Jásir Arafat. (Mirek Mazal)
Kombíky nejsou auta, která by dělala dojem, že si s prudkými vyhýbacími manévry poradí jako nic, ty mnichovské ale dosud vždy dokázaly překonat očekávání. A dokáže to i ten nejnovější, řad 3 Touring. (Petr Prokopec)
Je těžké přehlédnout, že designéři řady automobilek sází při vymýšlení nových modelů na stále výraznější vzhledové prvky. Obří čelní ledvinky či „predátoří“ tvář Lexusu mají své opodstatnění na největším trhu světa. (Petr Prokopec)
Škody si s nízkými cenami už nějaký ten pátek netykají, ale to platí v České republice. Dalším novým modelem škodovka reaguje na potřeby indického trhu, který si žádá dřevo či kůži, ovšem co nejlevněji. (Petr Prokopec)
Italská morálka obvykle není tím, co by si zasloužilo respekt, zejména jde-li o pracovní záležitosti. V tomto případě ale vedl k revoltě proti nepřesvědčivě ospravedlňovaným zákazům aut. (Petr Miler)
Jde pochopitelně o dvě auta z úplně jiné doby, cena jednoho z nich je ale více jak 26krát nižší. A nejde o odraz toho, co stále dokáže nabídnout, v některých ohledech je dodnes srovnatelné. (Petr Prokopec)
Americká automobilka to zatím se svým systémem autonomního řízení moc daleko nedotáhla a výrazně zaostává za svými původními plány. To ale neznamená, že nejde o zajímavé řešení. (Petr Miler)
Škoda nedávno začala novou Octavii prodávat za ceny, za které by se před pár léty nemusel stydět ani leckterý prémiový výrobce. Rozšíření nabídky o liftback situaci zlepšuje, ale jen trochu. (Petr Miler)
Nejprodávanějšími auty se loni v Nizozemsku staly Tesly a na konci roku vládl Model 3 prodejům s takovým přehledem, že prvního vozu se spalovacím motorem se prodala méně než desetina. Kdeže loňské sněhy jsou. (Petr Miler)
Spojování motorů TDI Volkswagenu s čistotou bylo v posledních letech spíše zdrojem výsměchu, nový motor 2,0 TDI Evo ale slibuje skutečně minimální emise škodlivin díky specifické práci s močovinou. (Petr Miler)
Neskloňovanější slovo posledních dnů může leckomu přijít jako ryze zdravotní hrozba, důsledky reakce na šíření koronaviru ale pocítí i ekonomika. Automobilový průmysl je vzhledem k okolnostem první na ráně. (Petr Miler)
Autokamera Eltrinex LS500 GPS je vybavena osvědčeným rychloupínacím magnetickým držákem s napájením, vycházející z modelu LS400, který se stal vítězem srovnávacího testu asistenční služby ÚAMK. Držák disponuje napájením, odpadá tedy nutnost neustále zapojovat a odpojovat napájecí kabel. Kameru stačí jen zasunout do držáku, automaticky dojde k aktivaci napájení a zahájení záznamu, po odpojení kamery z držáku dojde k ukončení záznamu a vypnutí kamery.
Nově je kamera vybavena také GPS přijímačem. Dokáže tak zobrazovat aktuální rychlost vozidla, hlídat a upozorňovat na její překročení (s přednastavenou rezervou) a informovat o směru jízdy (sever, severovýchod, a pod.)
Podívejte se na video, v kterém se můžete inspirovat pro přestavbu zadních světel vašeho automobilu.
10.1" palcový dotykový multimediální monitor umožňuje přehrávání filmů a videa z USB klíče, SD karty, az jiného multimediálního zdroje, který je připojen přes A/V video vstup monitoru. Umožňuje zrcadlit displej připojeného mobilního telefonu a dotykem ovládat spuštěnou mobilní aplikaci přímo na obrazovce monitoru . Intuitivní ovládání, při přehrávání videa podporuje dotykové gesta pro nastavení jasu a hlasitosti. Možnost propojení dvou monitorů tak, že oba monitory přehrávají stejné video současně (pro 2 děti na zadních sedadlech). Uživatelsky je možné nastavit si uvítací logo podle značky vozidla.